Wypełniony kwiatami



Kiedy zadzwonił telefon nie wiedziałam jeszcze, że to zamówienie będzie tak szczególne. 
Kobiety bliskie sercu Jubilatki wielu wytycznych nie miały - miał być elegancki, ze złotem, dla artystki. Miałam zaproponować coś od siebie, łącznie ze smakiem. Jubilatka, jak się okazało, to kobieta, której twórczość podziwiam niezmiennie od kilku lat. To właśnie Pani Ewa była dla mnie na samym początku dowodem na to, że w Ełku jest sens otworzyć własną pracownię. 
Moment, kiedy na moim osiedlu pojawiła się pracownia "Alle Ciacho" zbiegł się z momentem, kiedy ja na drodze ku swojej pracowni zaliczyłam pierwsze zderzenie z urzędem. 

Tym większym wyzwaniem dla mnie teraz było przygotowanie tego tortu, ale i ogromnym wyróżnieniem. Cieszę się, że Konkurencja jest z rodzaju tych zdrowych i wspierających. Cieszę się, że mogłam poczęstować tak wspaniałą artystkę i jej Gości swoim wypiekiem, który bardzo posmakował.


Dziękuję Ci, Badylku za stawanie na rzęsach po raz kolejny, aby zdobyć dla mnie wymarzone do tego projektu kwiaty :)


Tort obłożony kremem, dekorowany płatkami jadalnego złota.

Ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię!